Концепт-стор SMLXL вступив в активну фазу, відсвяткувавши одразу 2 інфоприводи: відкриття весняного hat-bar і презентацію пілотного ролика ігрового fashion-проекту «Dare me». 
Власниця concept store Ольга Біленчук і дизайнер Руслан Багінський відкрили найстильніший hat-bar на Воздвиженській, де кожен охочий міксував, подібно до коктейлю, свій головний убір. Розкішні порк-пайї, солом'яні канотьє і крислата класика капелюхів були представлені гостям як базові головні убори – власну нотку унікальності можна було внести, додавши оригінальний аксесуар. Грайливі бутони, паперове плетіння та різнокольорові смуги перетворювали капелюхи на персоналізовані витвори мистецтва, що їх кожен гість міг придбати на місці
«До певного часу нашими клієнтами були тільки чоловіки. Не знаю, як так сталося. Тепер переважають жінки. Мені подобається робити капелюшки саме для них. Хочеться розкривати жінку, підкреслювати її образ», – прокоментував Руслан Багінський.
Другою за чергою, але не за значущістю подією стала презентація тизерного ролика ігрового fashion-проекту «Dare me» («Зіграй зі мною, якщо наважишся»). Ольга Біленчук і Roobashka production по-новому поглянули на строгий світ моди, додавши до нього легку ноту іронії та веселощів. Головна ідея відеопроекту – дізнатися більше про людей, які уособлюють стиль, красу і fashion.
«Dare me – це гра, яка буде цікавою абсолютно для всіх, хто стежить за модою. Учасники проекту – такі fashion-герої нашого часу, інтерес до особистості яких вщухне ще не скоро. Включайтеся!» – закликає Ольга Біленчук.










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу